sâmbătă, octombrie 25, 2008

A new day as a non-smoker...


Da...ştiu. Nu m-a întrebat nimeni cum e viaţa mea de nefumătoare. O să scriu oricum.
Mă simt minunanat. Am o groază de energie pe care nu ştiu cum să o mai folosesc. Am început să gătesc în prostie. Am făcut pâine la cuptor, pizza, pâine,pizza...o să fac şi plăcintă ...mă feresc să mănânc, dar asta e altă problemă. Văd ca renunţarea la fumat m-a făcut să fiu mai harnică. Aseară am mers pe jos aproximativ 4 ore deoarece simţeam că explodez dacă mai stau şi adun energie . Another good thing ar fi că m-am reapucat de abdomene...Aşa că s-ar zice că totul merge bine. Nu-mi merge chiar strună...am avut o mică luptă cu mine insămi azi...voiam atât de mult un fum încât am început să râd şi să plâng în acelaşi timp. Să râd de cât de mult îmi doream un fum deşi aveam toate argumentele contra(chiar cred în ele). Ş-am plâns de draci că aproape cedasem şi că... dacă o să cedez o să ajung să mă dispreţuiesc iar, o sa put a scrumieră şi o să fiu printre cei cu o "şansă" mai mare de a face cancer.
Aşa că,cineva drag mie, s-a hotărât să mă zgâlţie niţel...şi să-mi rearate toate filmuleţele(de pe youtube)cu acei oameni mâncaţi de cancer. Ştia el bine că nu de moarte mi-e frică, ci, de neputinţă. Mi-am înfipt bine în cap imaginea cu femeia din postul anterior şi mi-am reamintit că nu vreau să fiu eu cea care creşte cu unu numărul bolnavilor de cancer.
O altă pasiune a mea e să aflu cum s-au lăsat alţii.
Aşa am dat peste:
1. Diana- mamă de una singură,care s-a lăsat în urma unei promisiuni
2. Ashes- care şi-a făcut o listă cu "things to remember" şi s-a înarmat cu ciocolată
3.Femeia simplă- ce a descoperit Zyban
4.Pixelcool- care a folosit mai multe lucruri
5. Piticu- care s-a lăsat doar pentru 5 luni
AA aseară am visat că fumam şi m-am trezit atât de speriată încât abia după 10 minute am reuşit să mă calmez. Când m-am trezit mă durea pieptul foarte tare, atât de tare încât nu am fost, mult timp, sigură că... nu am fumat pe bune.
De adicţia la nicotină cred că am scăpat deja. Mă chinui acum cu adicţia psihică.
O zi cât mai lipsită de tutun!

6 comentarii:

Anonim spunea...

multa bafta, si mai ales multa tarie de caracter. Intrebare mea pentru tine, ce o sa faci atunci cand nu o sa ai netul sa revezi acele filmulete, orare constiinta ta, va fi mai puternica decat dorinta de a fuma? Oare o faci pentru tine, sau ca stii ca nu e bine sa fumezi? Si ti-as mai adresa multe intrebari, dar pentru inceput acestea sunt suficiente. In toata treaba asta conteaza 100 vointa ta! Si puterea de a spune NU nicotinei...din nou iti doresc multa bafta, si te astept si pe la mine pe blogul meu...te-am salutat

corpus_perlucidus spunea...

Neazza...sa stii ca am avut azi aceste confruntari. La facultate ...avem gradini interioare si totusi in toata facultatea miroase a tutun. Ciudat... cand eram imbacsita de fumul altora nu m-am gandit ca vreau o tigara ci ca ma simt bine ca nu mai fumez. Marea mea problema e acasa unde miroase atat de frumos si totui simt nevoia sa trag un fum...dar cand simt fumul altora ma razgandesc...:P ti salut si eu and i will come on your blog:)

hjqw77 spunea...

I haven't smoked for 9 months, 1 week and 4 hours, saving 8,435.70 cigarettes and EUR1,687.14 .

corpus_perlucidus spunea...

Congrats Vladimir!I wish you more months, weeks even years as a non-smoker...Keep respecting yourself and never smoke again:)

Anonim spunea...

mi a placu tblogul tau,dar si ce ai comentat la un video de-al meu de pe youtube...tine o tot asa

corpus_perlucidus spunea...

beheader...ma bucur ca ti-a placut...am vizitat si eu blogul tau si mi se pare unul farte interesant. Cat despre filmuletzul de pe youtube...imi pare rau, dar nu-mi mai aduc aminte ;)
Anyways,
Sa fim "Cu ochii pe Glob" !;)

 

blogger templates | Make Money Online