luni, martie 24, 2008

kill the dawn!


Kill the fuckin' dawn because it'a horrible: it shows the beauty of a face ..and hides the monster from the soul...
Pentru ca omoara fiecare atom ce vrea diliu sa umble in noapte...Omoara visele. Rasaritul inseamna trezire...trezire la ce?Eu vreau sa visez...fluturi cu aripi de 3 palme...printese in palate din clestar si-o lume in care banul nu-i putere...In care te intinzi pe pajiste la umbra nucului batran, citind o carte veche,iar el...tiptil se strecoara,descult,printre copaci, c-o floare salbatic strivita...In care beau apa rece de izvor si fug desculta la bunica tanjind sa-mi impleteasca parul...si rup cu pofta din turta rumena -Jumate tu,Danila,jumate eu.Danila, strengarul, mustaceste si parca ma-ntreba:-Cuconita, da' carne pe langa aiasta turta nu-mi pui?
Visez...S-asa bine imi e...Simt gust de cuisoare si mere coapte-n rula,de scortisoara si cozonac abia scos de la cuptor...Il vad pe bunicu' luandu-ma-n carca si-i aud glasul cantand "Marc,marc ce-ai in sac?"...ma vad pe mine, razand.
Vad drumul,plin de colb, pe care duceam vitele la pascut si simt iar mandria ca Alica mea are pulpa mare si frumoasa...il vad pe Mos Costache la poarta...imi zice iar ca alta data: "Strengaro, sa vii la mine sa-ti spuna mosu' ce comoara o gasit la Rapa Blastamata ." Trec si pe la Tanti Leana si-i fur vreo doua mure si fug lovindu-mi calcaiele de pietrele aspre...fug ,fug si ma-ntorc :"DA' iarta-ma,Tanti Leana,am vrut sa-ti cer da' am crezut ca dormi,nu ma spune lu' bunelu',jur ca alta data am sa-ti cer!"
Simt urecheala primita cand am fost prinsa ca fugeam pe geam la discoteca...simt...o da, simt primul sarut sarat de lacrmile ce-mi udau obrazul...Simt toate astea si n-as vrea sa ma mai trezesc,iar tu,Rasaritule, mi le rapesti pe toate. Nerusinat imi intri-n casa rapindu-mi dorul,amintindu-mi ca nu mai e nimic...ca azi bate vantul cu iz de asfalt topit,ca nucul meu de mult a fost facut lemn de pus pe foc, ca Mos Costache nu-i si Casa Tantii Lenii poarta pe umeri un lung proces de modernizare... Imi spui nemilos ca trebuie sa uit totul...

Niciun comentariu:

 

blogger templates | Make Money Online