miercuri, martie 26, 2008

Să sugi pula de Ziua ta!!!!!!


Şi întrucât şi deoarece azi e ziua "păsăricii"(acuma bre nu vă gândiţi la prostii)mă gândeam să-i urez ceva. În lipsă de inspiraţiune,bă păsăroi, îţi zic, aşa la figurat, "Să sugi pula de ziua ta!!!!". Probabil aş fi putut să-ţi urez ceva mai clasic ca:"La Mulţi Ani" sau să-ţi zic că "ti iughiesc ca o nebună" dar chestiunile aciestea sunt prea expirate,sau cum îmi place mie să spun se găsesc pe toate drumurile. Aşa că,băi puţă, sunt fericită că ai mai crescut c-un an, că te-ai ras azi, că am putut a te avea in preajma şi miroseai a Cotnarică-- a una grasă chiar, că realizezi că te va păpa iadul da' de min' tot nu scăpi, că mi-ai făcut cinste cu pizza(da, ăsta e un apropos dacă nu te-ai prins încă).

Hai să ne trăieşti, Anima Exanguis!!!

PS: Precizez că textul melodiei nu i se potriveşte, dar nu ştiam altă melodie cu "Să sugi pula de ziua ta!"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai...eu nu ii pot spune sa suga pula ..ca nu imi permit! "LA MULTI ANI" si tot ce iti doresti!

corpus_perlucidus spunea...

:)) good point...oricum păsăroiul meu e supărat că "prietenii" au uitat să-i zică măcar un du-te în aia a mătii.Face grevă mănâncă doar catofi prăjiţi.

Anonim spunea...

:)) Pai.."prieteni" stim noi cum e treaba;) cartofi prajiti fara sex? parca nu merge:))
Lasa...sa nu mai fie suparat pasaroiul tau...ca noi cei de aici ii uram toate cele bune!

 

blogger templates | Make Money Online