vineri, mai 09, 2008

A venit SPRINGU'

Craiova-- vreme calduroasa. Eu bani sa ies in oras si sa-mi inec amarul intr-o sticluta parfumata de vodka...
Timisoara-- vreme schimbatoare(sa nu zic de kakao). Eu din p*** bani sa invit o vodka la dans-- well cel putin in general...
Craiova-- taxi ieftin..eu pus cur in taxi si plimbat in oras (2 points Craiova)-1 point Craiova ca de la atata taxi creste curu'
Timisoara-- taxi scump -1 , "mersul pe jos face fundu' sanatos"(m-am saturat de picior frumos) deci un punct timisoara ..uite asa facem noi un scor de 1-0 pt Craiova.
Timisoara=no parents,no money, posibile locuri de munca, oameni care se culca la 18 , vecini enervanti, libertate, ciori ce iau locul pasarelelor--a alora din copac--...well what the hack tot mai bine ca-n Craiova ...decat cu papa mai bine fara...

Asta o fo' ideea me di Primavara...

O astept pe urmatoarea ...astept inca...

Niciun comentariu:

 

blogger templates | Make Money Online