joi, septembrie 11, 2008

Dragostea mea...

Eu si baietii de la RDS&RCS avem o relatie speciala. De mai bine de o luna eu ii sun zilnic si impartasim sentimente de "simpatie". Da, nici acum nu mi-au instalat netul, dar tind sa cred ca o fac doar pentru ca le sunt simpatica si le place sa discute cu mine. Relatia noastra evolueaza cu pasi repezi astefel incat, de doua zile ne sunam chiar de doua ori pe zi. Sa nu care cumva sa credeti ca ii sun pentru a le atrage atentia ca de 2 luni mi-a putrezit contractul in dulap (dar ei tot nu mi-au instalat netul) NU, nici vorba de asa ceva ...eu ii sun doar sa aflu cum o mai duc cu sanatatea , daca ma mai iubesc si cand impartasim mai multe sfaturi de viata. Sper ca pe viitor sa ma scoata si pe mine la pizza daca tot ne sunam atat de often. NU ii mai bag in origini (la mamicutza lor), pentru ca, am realizat ca saracutii au crescut ori in padure, ori pe camp sau au fost conceputi in eprubeta si crescuti acolo pana la angajarea la minunata firma RDS&RCS...

Test de angajare la firma RCS&RDS:
1. Stii sa-ti scrii numele?
2. Gradul de nesimtire trece cu 360 unitati peste limita normala? (invartind paratul in cercul circumscris ...bla bla suna bine ...nu da importanta )
3.IQ mai mic de 32 ?

Daca raspunsurile sunt afirmative se trece la training ...Acolo se ia candidatul se bate in cap cu 2345 de lovituri puternice de ciocan( pentru a fi ferit de orice risc de iluminare si eventuala dorinta de cizelare, progres, etc). Apoi se trece la testul cu aburi . Se pune candidatul intr-o camara , dau drumul la calorifere pana ii transpira dintii si i se implanteaza un scaun pe dos si un telefon in mana...urmeaza clientul...daca a reusit sa-i dea un margaritar ( pt cei neinitiati in RDS, sa-i duca cu zaharelul) si sa abureasca bine clientul, angajarea se face pe loc.

Imi cer scuze pentru angajatii ce au ajuns la RDS prin pile, ei poate au IQ mai mare ....prezumtia de nevinovatie:P

3 comentarii:

Anonim spunea...

corpus...nu ai mai scris nimic...ia te invit la o vizita pe la mine sa vedem daca iti place si acum :D te salut si numai bine

corpus_perlucidus spunea...

I'll be back ...muhahhhahaa

Anonim spunea...

da-mi add pe cdc.cazutdincer, iar in legatura cu avatarul, citeste http://cazutdincer.com/2008/09/gravatar/

 

blogger templates | Make Money Online