miercuri, aprilie 16, 2008

Ce vreau sa devin cand o sa cresc mare...

As putea sa incep intr-un mod trist si sa va spun ca nu stiu, ca in ROMANIA NIMIC NU E SIGUR. Azi insa sunt optimista si hotarata, va zic ca vreau sa fiu extratrestru. O sa fiu un extraterestru maro cu picatele albastre si o sa am un copilas negru cu dungi rosii. O sa lucrez intr-o firma de spalat transporoarele de time-travelling,mai exact o sa fiu boss-ul,o sa f*t atunci cand toti pretind ca fac dragoste, o sa fac dragoste and teluricii se vor f*te pe rupte, la 80 de ani nu o sa traiesc din pensie ci o sa-i ajut pe altii.O sa merg la discoteca(la 80 de ani , i mean), o sa ma imbat si o sa dansez la propria inmormantare, o sa rad cand altii plang--dar nu o sa rad din rautate; O sa fac ocolul pamantului in 74 de zile( asa de-a draqului+ sa-l enervez pe Jules-- beyond his grave). Am sa ajung prima femeie presedinte si n-am sa fiu cheala.Am sa va injur atunci cand o meritati si am s-o fac din tot sufletul. Nu am sa te pup in cur; rareori o sa fac complimente s-atunci cand o sa le fac gandeste-te ca am dus o lupta crancena cu mine insami. Am sa mor cu demnitate. Am sa accept infrangerile cu fruntia sus. O sa iubesc si o sa urasc fara remuscari.
TU CE O SA FII?

4 comentarii:

daimon spunea...

penis sacru intr-un templu indian .. se pune?

corpus_perlucidus spunea...

:))) nasol...adik vrei sa ramai virgin for ever? stii u ca alea sacre nu sunt atinse?

daimon spunea...

ahm, io ştiam că se folosexc la orgii sacre, plus la dezvirjinat tinere doritoare.

what the .. ?

corpus_perlucidus spunea...

dude it was an innocent post u ruined it :P

 

blogger templates | Make Money Online