sâmbătă, aprilie 12, 2008

A hard night dream...a heroic morning

GAND 1 :Aseara... am adormit . M-am trezit pe-un munte acoperit de verdeata...m-am trezit ca trebuia sa fiu erou. Un tip, a la Sayd style( cine se uita at Lost knows ;) ) suparat nevoie mare ca unii vor sa-l omoare...he says: "we got to fight them!". Cum nici in vis nu-s mai precauta decat in real life...eu, the stupid one, trec direct la subiect si tzaca-tzaca hai bre ca te ajut, hopa tzopa ma trezesc cu ditamai sabiuta in mana si-s numa' buna de aparat onoarea necunoscutului....Chem fortele naturii si astea imi ma trimit inca doi tipi, tot Sayd style, cu sabii in mana ...si de parca inamicii astuia au asteptat doar ca noi cei patru muschetari sa ne intalnim, vin cu o chestiune Sf arca-elicopter-casaSuperHugeSpranaturalShit...coboara eroic din THE THING(erau 3), si-si baga unu sabia in burta unui Sayd de il lasa pe asta pe jos sa-si culeaga matzele (precum "Manea grosul s-artagosul/Manea slutul si uratul")...Ok Fastforward: Ajungem la punctul in care this unknown dude (care ne chemase sa il helpuim)spune ca singura noastra sansa de a-i invinge e sa-i provocam la o lupta dupa Legile Cartii Vechi...( wtf ? I was thinking in my head...) Jap,I said Jaaaaaaaaap( a se simti acum un om care sare in aer face un sunet scurt dar profund, dupa care aterizeaza eroic cu un genunchi pe pamant tinandu-si greutatea pe celalt picior=eu in the dream). Intre timp un amic Sayd imi moare...The UNKNOWN dude ne dezvaluie ca ne tzepuise doar pt a ne omora...My other Friend Sayd (singurul care mai ramasese) urla la mine "Run u gotta save them!"...Eu fug si ajung la margine muntelui ...admir privelistea si-mi zic: "O, Doamne, atata verdeata si atat de multe lucruri care mi-au mai ramas de facut. Nu pot sa mor, nu vreau...Trebuie sa traiesc pt a ii salva!".Ma arunc eroic cu bratele deschise ...si ma trezesc in pat, simteam fiecare arc al patului pe spatele meu...Ma uit la ceas arata 8:30, ma intreb daca e 8:30 dimineata sau seara...ma injur de doua, trei ori ca nu mi-am luat si eu macar un ceas de ala care sa faca diferenta intre "pm" si "am"... Intru pe mess intreb pe cineva daca e dimineata sau seara ..mi se raspunde cu diferite emoticon-uri( probabil se gandea ca-s nebuna sau ceva de genu--ps ma uitasem pe geam, dar fiindca ra foarte innorat nu ma deslusisem)ca e morning...Imi f*t trei palme si-mi zic sa ma pregatesc de plecat la Facultate...The same person, benevola, imi spune ca e Sambata.Oi baga-mi-as chicioarele ...ca tare silitoare m-am facut :))...

GAND 2 :Mi-am amintiit de puiul de om caruia i-am facut poza ieri... de ochii lui plini de tristete. Ca e printre putinele dati cand nu am simtit repulsie fata de un tigan...









Gand 3 :Sub influenta Gandului 2 am ascultat urmatoare melodie:



WHITE TRASH BEAUTIFUL BY EVERLAST

2 comentarii:

daimon spunea...

u lost me here, too.
rezumat?

Anonim spunea...

deci prea adevarat clipul...sa-mi spui si mie cine canta...sa trag eventual o discografie

 

blogger templates | Make Money Online