miercuri, aprilie 02, 2008

Din dor...de mancare


Mi-am taiat degetul ieri. Mi l-am taiat pana la os,nu intentionat, dar ma miram eu insami cum am putut sa stau ca o bucata de lemn...nemiscata...fara a simti durere...eram doar surprinsa de culoarea rosie a sangelui....de cat de repede siroia...
Tot ieri am dat in mania pozelor..mi-am facut mii si mii de poze si ma minunam cat de frumoasa,sexi sunt...am realizat ca am de toate am bani(nu ma scald in ei dar nici nu duc lipsa) frumusete si intelepciune...Eram asa mandra de mine...APOI BRUSC am realizat:ca degetul meu e intreg,ca pe el siroia suc de rosii... ca e 1 aprilie ...am fugit disperata spre calendar...acum ma uit in oglinda...sunt doar eu..frigiderul e gol..la fel ca si stomacul meu...MI-am tras singura o pacaleala de 1 aprilie,dar a fost una atat de frumoasa,pacat ca a durat asa putin...ma omoara stomacul..mi-e foame..O, Doamne, asa de foame....E adevarat as putea fugi jos sa iau oua si salam...as putea manca ...dar nu, nu am voie...raman pe salate...de care m-am saturat...asa ca ma plang, fac greva, mai bine nu mananc nimic decat...iar salate?!?!?!?

7 comentarii:

Anonim spunea...

draga mea Luci tu te plictisesti rau... ca vad ca te apuci sa iti tragi tzepe de una singura! Ce tragic!

corpus_perlucidus spunea...

:)) daca nimeni nu a vrut sa ma tzepuiesaca..mi-am facut-o singura...:DSi da asa de rau ma plictisesc...Acum asha ca raspuns la postul anterior..Te invit la mine la niste intalniri cu ceva baieti sexosi...ce sunt foarte dispusi sa aiba grija de sanatatea ta;)

Anonim spunea...

Luci mama...cu cat mai multi cu atat mai bine...ca tare sunt bolnavioara:)) am loc pentru toti... (glumeam)....dar in maxim 2 saptamani iti fac o vizita..gata nu mai suport! vin sa mai stau si pe capul tau ce mama dreq!

daimon spunea...

ai să crăpi şi nici în mormânt n-ai să scapi de verdeaţă. dimpotrivă, o să te înconjoare.

bwhaha!

corpus_perlucidus spunea...

oo pufulete spanks,sweet like always dear:D

Anonim spunea...

:)))ai uitat sa spui ca ai si simtul umorului :)

corpus_perlucidus spunea...

:D i don't consider i have it..but i have special powers:D ...vad ca esti sexos pamfilie ...that's my special power...:D

 

blogger templates | Make Money Online