marți, aprilie 08, 2008

I wish i won't mind...

As vrea sa nu-mi pese ... ca oamenii mor, ca nu am bani sau mancare in frigider de-o saptamana ...as vrea sa nu-mi pese ca a mea casa e in paragina ca si sufletul meu de multe ori...Sa pot striga ca sangele nu mi-o ia razna cand ma uit ca o femeie moare pe trotuar langa politie si ei nu fac nimic...M-as simti atat de libera daca as fi ca ei...daca as putea sa trec peste toate suferintele..ale mele si ale altora...probabil as fi bogata pe seama mortii altora... sa nu simt ca soarele mi-e drogul ce-mi trece prin vene...sa fiu nebuna si sa nu-mi pese de moralitate...sa fiu libera sa trec peste vointa altora ...sa nu mai fiu un corpus perlucidus ...sa pot scapa din inchisoarea carnii si sa-mi alerge sufletul nebun...Toate astea le-as realiza oare daca nu mi-ar pasa? sau as fi atat de rece incat doar banul ar mai conta?

5 comentarii:

Anonim spunea...

decat doar banul ar conta. Ca sa ajungi la acea stare despre care ai vorbit, trebuie sa ajungi sa nu-ti pese nici de bani!...eu unul, frate daca nu are legatura cu mine direct, sau cu ceea ce iubesc nu am nici o treaba...but yet again. I'm me...and you're YOU!. Din nou un post superb! Congrats

Anonim spunea...

thx cdc...cred ca ai dreptate..as ajunge probabil sa-mi pese doar de bani..nu stiu de ce dar cateodata imi pasa prea mult de necazurile altora..incerc sa ma corectez :D

Anonim spunea...

probabil esti tu mai pasatoare, dar atata timp cat nu-i poti ajuta, te ajuta pe tine cu ceva anume ca iti pasa de ei? eu cred ca nu, dar nah acum fiecare cum ii este firea. BAFTA

daimon spunea...

varză cu carne ai făcut.
cred că, ceea ce tu ceri aici, englezii ar denumi "numbing". cam ceea ce doresc călugării budişti să obţină : detaşarea de corp, de lume, lipsă de sine (selflessness), pentru ca în golul creat şi între mantrele de invocare, să îl cunoască pe Khrishna (Vişnu), Atotcuprinzătorul. iar când l-ai cunoscut pe el, ai cunoscut lumea în toate detaliile ei, în toată splendoarea şi decăderea ei.

creştinii (şi vesticii), dau măsura individului invers : prin implicarea în societate, în comunitate, în comuniune. acţionăm împreună pentru binele colectiv care se răsfrânge asupra tuturor. eşti dat la o parte când nu mai acţionezi aşa. din când în când, vine câte un vizionar care sparge tiparele şi redefineşte "binele colectiv". dar ţinta e aceeaşi.

noi românii suntem la mijloc. suflet estic de nepăsători, suflet vestic prin fineţea simţirilor, la unii.

a venit momentul să-ţi alegi calea. să decizi ce te-ar putea împlini. ori una ori alta, până la 40 de ani ai timp să îţi rescrii softul şi să mergi altcumva, dacă acum greşeşti. dar e cazul să decizi.

dacă iubeşti, fă-o din inimă, dar şi cere răspuns, nu investi într-un loc arid fără să ai preaplin în tine, altfel te usuci înainte de vreme. holds true pentru toate relaţiile interumane. noi românii chiar şi urâm doar de faţadă, câteodată.

sper c-am reuşit să te confuzez la macsim, spor la descâlcit ariciul de cuvinte.

corpus_perlucidus spunea...

Pufulete? are u high or somethin'?:D
Hmm, se pare ca m-ai atins acolo unde ma durea...s-ar putea sa te pricepi la deslusirea caracterelor better then u let it see...You continue to amaze me ! Maybe de ziulica mea, sau mai devreme, imi dai si mie o carticica despre a lumii rituals and stuff .
Asta e..uite ca am intins coarda :D

 

blogger templates | Make Money Online