sâmbătă, iunie 07, 2008

Ce m-a iritat azi..

S-ar putea sa fie o chestie deja out-dated ...dar cum nu mai am tv de 6 luni(nici nu ma plang)eu abia azi am descoperit filmarea.


Nu tin cu Basescu,nu stiu, spre rusinea mea(a se citi nu ma intereseaza), cine e Valentin Stan,dar m-a socat cu cata siguranta facea "pe desteptu'". . Stai dracu' potolit in bancuta ta si ia-te,for example, de accentul lui Nea Base,de pronuntia lui sau de alte incercari ale sale de a vorbi in limba engleza (material e "cacalau" )...nu de folosirea cuvantul "straight" cu inteles de "sincer". Conform dictionare.com "straight" inseamna:
"# adj drept; în ordine; direct, sincer
# adv drept; direct; straight away imediat "
Cea mai cunoscuta expresie care-acu' imi fuge prin minte e: "I'll be straight with you:he is dead"--adicalea e sincer... nu heterosexual. Amu' daca Basescu ar fi spus doar :"I am straight" ai fi putut presupune ca e hetero. .. Nenea asta,Valentin, taie raspunsul lui Base brusc ...nelasandu-ne sansa de a percepe sensul contextual...

Later Edit: wikipedia says: "Straight is a term which may commonly refer to:...The personal character of displaying honesty or fairness....

2 comentarii:

daimon spunea...

asta te fute grija, mai nou?

costina spunea...

sunt niste prosti. mai ales Gadea... s-au pus intr-o situatie penibila

 

blogger templates | Make Money Online