vineri, iunie 20, 2008

Scortisoara....




Acum 3 saptamani...am vorbit cu tomata cu scufita, ce cauta camin unui ghemotoc de blanitza...
Scortisoara, un santajist cu ochi mari, albastri... a ajuns la mine...si hop tzup pe loc am cazut victima farmecelor sale... A fost greu sa-i explic micului voinic..ca apa albasra din toaleta nu e vasul lui de baitza...sau ca, desi mana mea e moale, nu reprezinta o sursa de hrana...dar baiat destept a reusit sa priceapa ca totul e in regula atat timp cat eu nu vad...
Mi-am pierdut ideile de nenumarate ori din cauza unui Pufulete enervat care ma tot intrerupe...
...ce voiam sa spun?...E minunat !!! E minunat sa ai un pisoias care te priveste dragastos in ochi atunci cand ii oferi o simpla mangaiere...care vine noaptea si-ti ureaza somn usor printr-un pupic umed pe obraz...o sa las pozele sa vb...





Multumesc, TomataCuScufita!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ioooi, cat e de dragut. :) Io nu stiam daca e baiat sau nu, ca nu ma prea pricep cum e la pisici. si ma bucur tare mult ca ti-e asa drag de el si dupa cum vad in poze si lui ii e de tine. :) Ii multumesc si eu lui Daimon ca a dat linkul prietenilor lui si ca a ajuns la tine. :)
Sa te bucuri de Scortisoară. :)

corpus_perlucidus spunea...

Multumesc, cu sigurata o sa ma bucur de el...e un pisic adorabil:)(cand nu zgarie)

Anonim spunea...

hehe, a propos de pisoiasi, am si eu doi si parca as avea o turma, sunt draguti pana fac macel. fiind diferenta marisoara de varsta dintre ei si fiind si ambii masculi, nu se pot agrea reciproc si asta ma scoate ingrozitor din sarite..

in rest, cute pussy :">

corpus_perlucidus spunea...

Thx a lot herb4free...Nu mi-am mai vazut pisoiasul de o saptamana...si mi-e asa dor de el...Dar ma bucur ca mi-l mai da prietenulk meu la telefon...(ii place sa toarca in tel)

 

blogger templates | Make Money Online