sâmbătă, iunie 21, 2008

Of de oboseala...


Imi plac oamenii care spera...care viseaza si mai ales cei care traiesc clipa...nu ma incadrez in nici una din cele trei categorii =>nu ma plac.
Si totusi e gresit...ma plac pt ca nu-mi iau(nu-mi doresc) sandale de 2700 de lei...pt ca mi se pare absurd sa dai atatia bani pt niste cristale pe care le vei calca in picioare, la propriu.
Imi place mama ca e nebunatica....si scrie poezii...ca e cea mai buna prietena a mea...ca stie sa zburde cu blandete si delicatete pe taramuri perverse, lasandu-le undeva in umbra ...
Imi mai place VisezSaMerg intrucat nu si-a pierdut speranta...are un scop ...determinare si vointa, sa-l atinga...
Il ador pe Gabi ... stie sa aiba rabdare si mi-a intregit coasta smulsa ...
Ma incanta blonda mica si al dracului...durerea ei in paispe' fata de ideile preconcepute ale majoritatii...

Imi displac si-mi provoaca greata oamenii care suna doar cand au nevoie de mine...santajistii sentimentali...prefacutii prieteni

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie îmi plac oamenii entuziaşti poate pentru că eu sunt prea entuziastă. Când îmi place ceva, mă bucur ca un copil. Oamenii mari se feresc să mai facă asta de teama ridicolului.

 

blogger templates | Make Money Online